Rolig mobil grej =)

hittade den här på Lillis sida,
så passade på och ta den då =)

Fram med mobilen :)


Har du pussat nummer 2?

Annelie karlsson - på kinden har jag nog det =) mer som tack eller nått.


Vad har du för relation med nummer 20?

Helli - Hon är min farmor


När ska du träffa nummer 30?
Jobbet - När jag börjar jobba igen eller åker och hälsar på

Är nummer 18 söt?
Emely - Patrik storasyster, ja hon ser bra ut!


Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Denise Forsberg - Oj det kommer jag inte ihåg men bråka gjorde vi haha


Gillar du nummer 14?

Eila - Min "farmor" klart jag gillar henne =)


Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Ante Åhlin - Nopp inte den senaste månaden!


När ska du träffa nummer 26 nästa gång?  

Jani - min lillebror - det blir sen när hans hockeysäsong slutat! Någon gång i mars  tror jag!


Är du nära vän med nummer 23?

Mitt hem nummer - Är bästis med mig själv hehe!


Har du gått på bio med nummer 4? 

A-kassan - Ne det har jag verkligen inte!


Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Jukka - min pappa, jo på någon trevlig restaurang, absolut=)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om? 
Carro Viinamäkii - våra barn och om bloggens design ; )

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Conny Lärka - Ja men gammle Conny, haha självklart!


Vad har du och nummer 24 för relation?

Hjördis - Hade en ganska bra relation föut men nu pratar vi någon gång ibland! Trevlig kvinna det där!


Vad skulle du vilja göra med nummer 25? 

Kusin isabella - Inte vet jag!


Vad är det bästa med nummer 8?

Chris - Hon är rolig!


Brukar du och nummer 16 träffas? 

Emelie Ticson- Ne det brukar vi inte längre


Kommentarer
Postat av: Michaela

Cool grej:)

2009-03-12 @ 08:50:31
URL: http://michaswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0