rolig grej =)

A) Ta fram mobilen & gå in på kontakter. 
B) Håll in neråtknappen en stund utan att titta, & sen släpp. 
C) Skriv sedan ner resultatet, & kom ihåg att det här är på skoj!
 
       
1) Jag heter: Chris mob
2) Jag gillar: Fulvia mob
3) Jag hatar: Johnny Minna

4) Jag är kåt på: Lillis hem

5) Jag är verkligen super kär i: Mitt nummer
6) Snyggast i världen är: Nonno hem
7) Fulast i världen ärRebecca skogalund
8) Äckligast i världen: Siw skogalung
9) Muppigast i världen: Zandra mob
10) Tråkigast i världen: Swedbank
11) Jag ska satsa på: Saldo
12) Bästis: Petter jobb
13) Jag vill ha sex med: Mormor mob
14) Jag har en hemlighet med: Mikaela mob
15) Jag skäms över: Kenta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0