riktigt behövligt!!!

Nu har jag fått vilat i 1 & ½ timme, badat med Novalie och packat upp ikea grejerna!
Riktigt skönt var det att få vila =)

Snart ska jag börja med middagen som kommer att bestå av Tacos och coca cola.
Senare ikväll så har jag och patrik en varsin Ben & Jerrys glass ; ) Strawberry Cheesecake!

Aja till bilderna nu då, det är både från ikeas hemsida och från kameran =)

        
Bestick till Novalie            Lådor till Novalies leksaker    Skålar till Novalie
                 
Garderob till Novalie       Ryggstöd till Novalies matstol   Galgar till mig, patrik & Novalie
 
En massa doft ljus            Durkslag och mini visp till latte m.m.

Sen har vi även köpt en skärbräda i trä och 2 st Pyjamaser till Novalie från Babyland =)

Det vart en del grejer idag och allt var behövligt!!!


Nu har iaf Novalie somnat för natten, Patrik sätter ihop Novalies garderob och jag sitter här.
Ska börja med middagen alldeles strax...


Nu får det vara bra för så länge så hörs vi senare!

OCH NEJ JAG KOMMER INTE ATT STÄNGA AV ALL EL HÄR HEMMA.
KANSKE LAMPOR MEN INTE DATORN OCH TV:N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0