plockmani

Herregud, har hållt på och plockat och donat här hemma sen 8 imorse.
Tvättar andra maskinen nu och den tredje är på väg, bytt sänkläder, skurat spis och ugn.
Jag måste ha slagit i huvudet inatt eller nått haha.

Novalie mår iaf bra, sov mellan halv 10 och halv 12 också.
Hon har även provat den nya hoppgungan!
Men tyvärr vet vi inte hur man förlänger den,
för vi har inga lister ovanför våra dörrar så den måste hänga i taket.
Och då är hon långt ovanför golvet.
men vi provade den ovanför sängen, för då nuddade hon fötterna på sänge iaf!
Hon tyckte den var lite läskig först men sen vart det kul!



Idag när jag satt och matade henne med gröt så satt jag och kollade på henne.
Fick tårar i ögonen, hon är en så himla fin tjej!
Är så lycklig att jag har henne!
Mammas sötnos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0