ont ont ont

Vaknade för en liten stund sen av att Novalie ville ha mat.
När jag gick upp för att göra mat så märkte jag att jag hade ont under ögonlocket på vänster sida.
Gick och kollade mig i spegel och såg att övre ögonlock är svullen.
Stod och funderdae en stund och tittade lite och kom sen på ordet vagel, vet inte vad det är men jag vet att jag har hört det någon gång.
Var ju tvungen att slå på datorn för att GOOGLA på det.
Jag tror iaf att jag har fått en vagel under det undre ögonlocket...
Någon som vet vad jag ska göra med detta?
Ont och svullet gör/är det iaf...


Och inte nog på detta så börjar jag få munsår igen,
tror jag är inre sressad, därför blir det såhär...

Usch och skit och fuck säger jag bara!!!

Kommentarer
Postat av: veronika

men lilla gumman! stackare.. jag har också haft en vagel, men man kan inte göra något. den försvinner av sig självt så småningom, men du kan ju räkna med att se ut som kosimodo(eller hur det stavas) ett tag =)

2009-03-30 @ 09:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0