nytt ljud

Haha Novalie är så rolig!
Hon har börjat med ett nytt ljud som typ låter så här : Uhuuhuu...
Haha, det är typ att: Åh tyck synd om mig, fast hon är jätte glad!
Så himla söt när hon gör det!
Hon har legat och hållt på så i snart 1 timme och sen skrattar hon när man pratar tillbaka till henne!

Nu ligger Patrik och pussar på henne och hon skrattar högt ;)
Mina två älsklingar! Det värmer verkligen i hjärtat när jag ser dom två ♥

Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe sen ska vi lägga oss och kolla på en film i sovrummet!


Kommentarer
Postat av: Celina

Låter verkligen som en underbar kväll, oj vad mysigt!



Ja, hoppas att vi ska göra ett. Tycker också att det är värt det, man får ju se det efterlängtade miraklet som man helst av allt vill ska komma på en gång.

2009-03-14 @ 09:36:05
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: theodorsmamma

Menar att personen kommer läsa det sen när jag atr bort lösenordet...:)

2009-03-14 @ 13:44:40
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0