Ny dag

Vaknade här för en stund sedan, pigg och glad men lite snorig!

Läste mina kommentarer och fick den här: Du försöker juh själv komma åt henne och bli känd, Störd du är.

Då kan jag ju tala om för dig att det är lite svårt att bli känd genom någon som själv inte är det! Jag har iaf ingen aning om vem hon är och hon verkar inte vara någon stor bloggare direkt!

Aja ni tycker som ni vill men jag vet ju själv att jag ville bara visa vad det finns för människor och att det är pinsamt. Det är ju bara det att jag har kopierat det hon har skrivit.

What ever....


Idag ska jag och Novalie iaf till veronika eller jag hoppas det, för hon skulle ringa dom andra mammorna för oss se om det var oki att jag kommer fast jag är lite snorig. Så jag hoppas iaf =)

Ne nu ska jag dricka mitt kaffe och leka lite med Novalie ♥

Kommentarer
Postat av: Celina

HAHAHAHAHAHA, oj vilken rolig person som skrivit det.

2009-03-15 @ 18:26:08
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Dina

Freja som skrev så kanske är den blonda kvinna som kommenterade bloggen.... Annars skulle hon väl inte ta åt sig så...?

2009-03-15 @ 18:56:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0