Novalie sover = Emma rastlös

Nu ligger min lilla prinsessa och sover.
Jag väntar bara på att hon ska vakna så vi kan gå ut och ta en prommis och sen ner till affären och handla lite.
Hoppas hon inte sover allt för länge, för jag börjar bli riktigt rastlös nu hehe... Självisk jag är då ; )

Sitter och kollar på Rachel Ray show, gud va gott det ser ut när hon lagar sin mat.
Nu gör hon nå baguetter med massa ost och tomatsås,,, mmm smarrigt!

Ne om man skulle äta nått kanske, har ju bara druckit kaffe idag!
Magen kurrar nu!!!

Kommentarer
Postat av: Celina

Ja, vi ska ta reda på det. Så hoppas att det går, vi får se på fredag nästa vecka :) Gissa kan man ju alltid innan, hihi. Är du upptagen imorgon eller får jag komma över efter jobbet? Runt kvart i fyra ungefär?

2009-03-05 @ 12:24:49
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0