novalie har fått en riktig kompis

Idag har vi som sagt varit med Sussie och Theodor.

Vi möttes 10:00 i forum och gick till H&M.
Jag köpte en tröja och en filt till Novalie
och en skjortklänning till mig!

Sen åt vi lunch på burger king och snackade lite skit.

Efter det åkte vi till orminge centrum för att hämta ut Theodors 6 månaders paket från Libero på Lindex.
När vi hämtat paketet så gick vi hem till mig för att fika.
Det vart kaffe och bullar =)

Novalie var verkligen faschinerad av Theodor,
hon verkade verkligen tycka om honom.
Hon ville hålla i honom och peta på han hela tiden, (förutom när hon sov) haha.
Hon sov typ 2 timmar här hemma, hon dissade oss totalt hehe.

Det var iaf jätte trevligt idag!
nu har Sussie övertalat mig att följa med till tuben någon måndag
och så vill hon åka in till stan nästa vecka!
Så nu ska jag börja göra mer saker än att bara vara hemma eller inom nacka hehe.

Nu kommer lite bilder på Charm Trollen ;)







Dom är så söta dom små liven!!!

Ska börja med middagen om en stund,
men nu ska jag läsa blogar först ; )


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Tuvalie tackar och bockar ;D

2009-03-17 @ 17:48:16
URL: http://emmelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0