njuter

Nu ligger jag i soffan med laptopen i knät och bara glor runt på internet.
Äter choklad gör jag också, hehe...

Novallie har iaf tagit ett bad med sin underbara pappa,
Novalie verkligen älskar att bada =) så söt, plaskar runt för fullt!

Imorgon blir det en lugn hemma dag!
Ska inte röra mig utanför dörre, eller kanske ner till affären bara men inge mer.

På lördag eller söndag ska vi åka till Ikea med Patriks mamma =)
Ska bli kul, sen ska vi även förbi Babyland och kolla på sittvagn!

Från ingenstans, men orka skriva laptop hela tiden så jag måste komma på ett namn till min lilla svart söta dator!
Någon som kan komma med förslag ? ;)


Novalie med sin spegel =)

Kommentarer
Postat av: Dina

Det hade varit lättare om du hade en bild på den så man vet vad man har att gå på.

Men ett förslag skulle kunna vara Achmed...? ;-)

2009-03-27 @ 08:37:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Dina

Ja, men du sa liten och svart.

Vad är dom andra förslagen då?

2009-03-28 @ 13:04:51
URL: http://dinasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0