nacka polisen

Igår kväll så plingade det på dörren.
det var en man som sa att han installerar brytskydd till dörrarna här i orminge eftersom det har vart så mycket inbrott nu senaste tiden,

självklart vart jag intresserad men sa att vi ska vänta till slutet av månaden.
Jag fick hans förnamn och nummer.
Igår kväll när jag skulle lägga mig så låg jag och tänkte att - tänk om det är något skumt med honom, att han kanske kan bryta sig in i våran lägenhet om han installerar det där,
så därför ringde jag nacka polisen idag för att ta reda på om det var en firma som fanns m.m.
När jag pratade med den här tjejen på nacka polisen så sa hon tillslut att hon kan se om det är något skumt med honom och så men eftersom hon har tystnadsplikt så kan hon inte säga till mig om jag ska anlita honom eller inte.

Så nu kan det vara så att hon vet att han är skum och ändå så låter hon mig anlita honom?!?!

Vad e detta för grej, dom borde ju kunna säga bara att nej anlita inte honom eller nått.
Men nej, jag måste leta upp en massa fakta själv om han och hans företag och ta ett eget beslut...

Konstigt det där, aja får väl ta och göra det senare,
nu blir det middag hos patriks farmor, hörs ikväll!

PS... Någon mer i orminge som läser min blogg, som har haft honom plingandes på dören och fått detta erbjudande???

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Men de finns Emma[ljugor] som är vända mot dig också. Eller man kan ha dem åt vilket håll man vill. City Cerox, City Cross, Nitro City, Cerox (orginal), Classic sport. Ja de finns gott om Emmaljunga vagnar : )

2009-03-19 @ 16:47:48
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: theodorsmamma

Theo tackar så mycket:)

Va bra att du va ledig på lördag :) Då kikar vi förbi:D

2009-03-19 @ 19:51:48
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Therese

Tycker ju att det låter skumt... Fredrik säger att ni kan köpa ett brytskydd själva. Finns på Bygg-Ole tex. Så har vi iallafall gjort... Det kostade typ 129:-... Ha det bra! Kram Therese

2009-03-19 @ 22:29:50
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/
Postat av: Michaela

Later för skumt det där..

Och nej som svar pa din fraga. Vet inte vilken vecka hon är i. Och allvarligt sa bryr jag mig inte heller. Hon kan fa leva i sin lilla bubbla. Och när den spricker sa spricker den. Ja har bara varit borta i typ ett halvar men hon har sett pa mig som "out of sight, out of mind" Sa jaa, jag bryr mig verkligen inte:)

Pussss

2009-03-20 @ 13:23:10
URL: http://michaswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0