min vagn lever igen!!!

Gud va jag är glad,
Novalies blivande gudfar och hans bror har lagat Novalies vagn!
Magnus kom och hämtade den idag ohc åkte till hans brorsas verkstad i värmdö och så svetsade dom ihop vagnen igen.
Dom svetsade lite extra så det verkligen håller nu!
Är så himla tacksam och glad - Tack snälla Magnus och Mattias =)
Ni är dagens stjärnor.

Nu har jag iaf satt ihop vagnen och satt dit sittdelen.
Så from imorgon så ska vi börja använda vagnen igen =)

Alldeles strax så börjar Rosings program, ska bli kul.
Men som varje tisdag så längtar jag ju till DHW, älskar det programmet.

Imorgon ska jag och Novalie träffa nadia och Kayse i forum.
Nadia ska få låna min bärsele och så ska jag få lite grejer till hennes gamla vagn som Veronika har köpt =)
Får se om Sussie och theo hinner till forum innan jag åker hem.
Annars så träffar jag dom på torsdag eftersom vi ska till stan då =)
Ska bli kul...

Jusste Sussie, tänkte att vi går förbi min mormors jobb också och säger hej, hon jobbar på Drottninggatan =)

Ne nu börjar Rosings programmet...


Höres =)

Kommentarer
Postat av: theodorsmamma

Hahha visst kan vi göra det:)

2009-03-24 @ 20:08:55
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: S

Tack:) De känns så bra:)



va skönt att de löste sig med vagnen!

2009-03-24 @ 20:22:42
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0