love at first site

Många tycker att man ska lära känna varandra riktigt ordentligt innan man blir tillsammans och bildar familj m.m.

Nu ska jag berätta hur det gick till för mig och Patrik!

Jag bodde porten bredvid honom,
jobbade tillsammans med hans mamma men kände inte honom så bra.
Var ganska ofta och fika hemma hos hans mamma och umgicks lite.

En kväll händer något och jag och patrik får lite kontakt med varandra.
Efter det börjar vi smsa lite och kollade på en film någon gång ibland.
Efter några veckor blir vi tillsammans.
Är med varandra varje dag och efter 2 månader flyttar han ner till mig.

Vi vart tillsammans 9 oktober 2007 och den 12 januari 2008 förlovade vi oss.
Det var alltså ca 3 månader efter vi vart tillsammans.
I början av februari får vi reda på att vi väntar en liten bebis!
Självklart ville vi behålla henne.

Flyttar i mitten av april till en större lägenhet.
Den 9 oktober 2008 firar vi 1 år tillsammans och den 19 oktober kommer våran underbara söta bebis till världen!

Nu har vi vart tillsammans i 1 år och 5 månader ungefär,
har en fin lägenhet tillsammans och en underbar dotter på 4 månader!

Love At First Site finns verkligen!
Och till dom som säger att det inte håller om man inte har vart tillsammans länge innan man skaffar allt tillsammans, stämmer inte.

Vi är jätte lyckliga tillsammans och jag har aldrig känt mig så lycklig i hela mitt liv!

Patrik och novalie är mitt allt♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror också på kärlek vid första ögonkastet :)

Jag och min Patrik har en rätt lika historia, vi träffades och började umgås på engång, blev tillsammans, 3 månader senare blev vi gravida :j

2009-03-03 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0