Lista ;)

Snodde denna från Therese

Du heter?
  Emma
Du är född? 12 Mars 1987
Du bor? Nacka (Orminge)

Du gillar? Att vara med min dotter och min kille
Du älskar?  Novalie och Patrik
Du hatar? Spindlar och falskhet, det går bort direkt

SVÅRA VAL:
Mobil eller mp3? Mobil
Myskväll eller festkväll?  har myst under hela min graviditet så vi säger festkväll ;)
Tjejkompisar eller killkompisar?  Både och
Krulligt eller platt hår? Platt
Mörk- eller ljushårig på motsatta könet? Mörk
Kramar eller pussar? Pussar
Blåa, gröna eller bruna ögon? Brunt e fint
Långt eller kort hår? Killar kort - Tjejer långt

FRAMTID:
Hur många barn? om nästa barn blir en pojke då är jag nöjd, annars 3 =)
Namn? har en Novalie än så länge, mer har jag inte tänkt
Gifta dig? Ja det skulle jag kunna tänka mig
Arbeta? På något slags kontor och hålla på med papper, annteckningar och svara i telefon =)
Bo vart? I ett radhus någonstans i nacka

DEN SENASTE VECKAN:
Kysst någon? Självklart, Patrik!
Kramat någon? Patrik och novalie
Gråtit? Ne faktiskt inte.
Saknat någon? Min mamma, "pappa" och lillebror =(
Tyckt synd om någon? Om en bebis som jag såg ett videoklipp på, på youtube
Druckit alkohol? 1 glas vin igår
Träffat någon ny grabb? Neee gud, Älskar ju min Patrik ♥

FAVORIT:
Låt? Takida - Curly Sue
Person(er)? Novalie, Patrik och ela min och patriks släkt =)
Dag? Fredag
Kläder? Leggings och en fin tunika eller nått sånt :P
Musik genre? Lite allt möjligt
Mat? Hemmagjord potatisgrattäng
Radio Kanal: Stockholms enda dansgolv 107,5

DIN MOBIL:
Va står det i ditt senaste sms?  Var från Sussie - aha haha okej :) Puss
Ditt fjärde skickade sms? Var till Sussie - Ja jag e i orminge centrum nu ;-)
Ringsignal?  Akon - Right now
Sms signal? Något högt och konstigt ljud
Har du några sparade meddelande? Ne
Vem är överst i din kontaktlista? a-kassan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0