ligger på soffan

Och tittar på Lets Dance.

Idag har jag och Novalie vart med Sussie och theo.
Och vi var i forum idag IGEN...  Finns mycket på forum.
Shoppade iaf lite granna ; )

När jag kom hem så började jag med maten,
potatisgrattäng med mina egna super goda biffar =)...

Imorgon kommer Sussie och Theo hem till oss och leker lite grann.
Sen måste jag till forum och lämna tillbaka ett par skor som inte passade Patrik,
och sen förbi Ica Maxi och handla mat till Novalie eftersom allt är slut här i orminge...?!
Dom borde ju beställa mer när dom ser att det går ut, finns fan aldrig det man ska ha där.

Nu ska jag läsa lie bloggar och sen blir det nog läggdags!





Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

En sånn där rosa Kitty filt har Freija också : ) Hon fick den av sin morfar i födelsedagspresent i förskott ;P Är allt bra med er?

2009-03-20 @ 22:19:52
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0