Kväll

Nu är det kväll och snart läggdags!
Sitter och laddar upp bilder på facebook.


Idag har det vart både en bra dag och en dag med mycket tankar och lite smått irritation!

Det var iaf jätte trevligt hemma hos Veronika!

Fika och pratade en massa om bebisar.

Nu är veronika i vecka 13 och det syns, hon har en liten kul mage!

Längtar tills det är dags för henne att ploppa ut bebisen och jag hoppas jag får vara med på förlossningen!

Jag vet att hon har sagt att jag får det nu, men mycket hinner ändras under tiden!


Kom hem runt halv 5 idag.

Rebecca och company kom inte.

Det var lite tråkigt, men jag börjar bli van,
oftast när vi bestämt någon så slutar det alltid med återbud i sista minuten,
lite smått iriiterande men det är inget dom kan rå för.


Sen så badade Patrik och Novalie och sen åt vi middag, lapskojs!

Mycket gott....

Novalie somnade strax innan vi skulle äta middag, i sin egen säng!

Jag har även flyttat hennes säng en bit bort från våran nu.

Och så ska jag försöka vänja henne att sova där.

Än så länge sover hon fortfarande där inne i sin säng.

Hoppas på att det blir hela natten!

Efter middagen kom det en massa funderingar och
grejer angående dopet som äger rum den 18 april och om att skaffa körkort.
Jag är så jävla trött på att "leva" på andra när det gäller bil.
Kan du vara snäll och köra oss dit eller hit eller vart man nu ska.
Är så sjukt trött på det!!!
From nu ska jag försöka göra allt själv,
jag vill inte ha någon skjuts någonstans,
jag åker kommunalt,
vare sig det är till nacka forum eller långt bort som ikea.
Jag fixar det själv nu!!!!!!!!!!!

Aja nog om min irritation,
jag orkar inte mer för idag!



GOD NATT!!!




Kommentarer
Postat av: theodorsmamma

Det är en öppen förskola för unga föräldrar:) Följ med dit:)

2009-03-16 @ 06:34:20
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Michaela

Fina bilder du la upp pa fakebook :)

Gumman, inte va irriterad. Inte bra för nagon :P



puss

2009-03-16 @ 11:27:20
URL: http://michaswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0