Jehovas vittne

Helluuu!

I'm Back ; )

Har vart ute på en liten prommis och handlat i affären nu,
har även hunnit vila 1 timme tillsammans med Novalie.
När vi var på väg hem så stod det någon på övervåningen i vårt trapphus där jag bor.
Dom kom ner till mig ( 2 tanter ) och frågade om jag bodde i detta hus,
- Ja, svarade jag.
Och dom tar fram en broschyr, ser att det står någonting om GUD!
-Åh nej tänkte jag men började lyssna,
och det skulle jag inte ha gjort.
Kunde tyvärr inte avbryta dom,, var på för gott humör för att fräsa ifrån,
så jag får skylla mig själv.
Stod i trappuppgången i ca 5 minuter och lyssnade på något jag inte alls var intresserad av.
Tillslut fick jag en liten bok om gud som dom ville att jag skulle läsa,
visst visst svarade jag och så sa dom att dom kommer tillbaka en annan gång och frågar vad jag tyckte om den..
Mmmm gör det sa jag.

Kom iaf hem tillslut, ringer veronika och berättar,
då säger hon att dom brukar komma tillbaka om man visar intresse. SHIT...
Jag kommer inte öppna dörren när dom kommer nästa gång haha!!!

Aja, nog om det nu!

Ska börja med middagen snart, korvstroganoff med ris!

Och ska KANSKE ner och träna 18:00 men har inte bestämmt mig ännu, annars tränar jag hemma idag igen!

Ne nu ska det börjas laga mat här hemma =)


Kommentarer
Postat av: Jaana

åh vilken go liten tjej

2009-03-05 @ 16:35:17
URL: http://mizzj.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag brukar aldrig öppna dörren när dom kommer ;)



Vilken söt mössa hon har! :) nånting ni har gjort själv?



Allt bra annars? :) kram

2009-03-09 @ 20:33:58
URL: http://emmelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0