i'm home

Äntligen har vi kommit hem.

Svärmor skjutsade hem oss för ca 1 timme sedan.

Idag har jag och Novalie iaf vart på Ektorpshemmet och hälsat på Novalies farmor.
Sen åkte vi till forum och träffade Sussie, Theo och fatima.
Verkligen loooong time ago jag träffade fatima, så det var skoj.
Vi åt lunch och gick bara runt och luffade.

Runt 15 tiden så åkte jag och Sussie till fiskis och gick runt där en stund.
Strax efter 16 så mötte jag svärmor nere i centrum, handlade lite mat och gick sedan hem till henne.
Älsklingen kom dit efter jobbet och så åt vi middag!

Nu när vi kom hem så badade jag och novalie en snabbis sen vart det ersättning och läggdags.
Hon var så trött så nu sover hon gott i sin egen säng.

Det har vart en skön och trevlig dag idag också. =)


Imorgon är älsklingen ledig, då kanske vi åker till IKEA, sen på middag hos hans farmor och sen vidare till hans farbror och hälsa på. Så det är fullt upp imorgon också!!!

Ska läsa lite bloggar och ladda upp lite bilder.

Höres senare =)

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag tyckte Linda sa att dom hade lagt ner Ektorpshemmet. Min mamma jobbade där när hon väntade mig, men hon visste inte att hon väntade mig de var en tant som sa det till henne. "Du är med barn va?" Haha, Spåtant!

2009-03-19 @ 05:57:32
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0