ica maxi!

Idag kom Sussie och Teho hem till oss vid 10 tiden.
Vi fikade och lekte med barnen en massa!
Jätte kul va det.
Senare på dagen drog vi till Ica Maxi och handlade en massa mat.
Det var riktigt tungt på hemvägen kan jag lova, men men mat måste man ha!

Idag har jag yagit fram "lära gå stolen" igen till Novalie
och hon bara ÄLSKADE den.
Hon sprang runt här hemma, till och med Sussie fick hämta novalie ute i köket,
eftersom hon hade dragit dit haha. Min älskade lilla dotter.

Ja juste, jag var med i en tävling för typ 2 veckor sedan och idag var min morbror och hämtade ut mitt pris i en "My Quick Box" i gullmarsplan. det var en massa fina grjer (bilder kommer)







Nu till min fina vinst!


En svart väska som man kan ha med på picnik!


En massa bestik, tallrikar, skärbräda m.m. 


Hörlurar där det står i <3music på


Någon doft tur grej som man kan ha som nyckelring =)


Någonting till naglarna, har inte öppnat och tittat ännu!


Produkter till ansiktet!

Och sen presentkort 300:- på MO'CYCLE

Nu har Novalies farmor och faster kommit!
Dom ska äta middag här ikväll!



Mer uppdatering senare =)

Kommentarer
Postat av: theodorsmamma

Fiina saker:D

Jag ska också ta och va med på såna tävlingar:D

Söta bilder på Novalie och Theo:)

2009-03-27 @ 19:40:49
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0