hurtig bulle ; )

nu har jag sminkat mig klart och satt på en maskin med tvätt.
Kom på efteråt att man kanske inte får sätta igång en maskin så här tidigt?!?!
Någon som vet hehe...

Ja jusste, måste bara säga att imorse när jag vaknade och när jag skulle börja plocka lite så råkade en viktig räkning ramla emellan kylskåpet och skänken här hemma, och jag vet inte hur man får ut kylskåpet haha... HJÄLP...



Nu sover novalie igen, hon vart trött av att sitta vid köksbordet och prata hehe...
Nu ska jag börja klä på mig också så man ha det gjort =)

Hittade dom här bilderna fårn en kompis sida på facebook.
Här va novalie inte gammal hehe sötnosen!











♥Mammas lilla älskling ♥

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Idag mår Freija prima! Hon leker och stojar. Inget fel på henne minsann. Så idag ska vi iväg och handla kalas grejer. Jag tror att jag åker ner med min brorsa runt påskveckan.

2009-03-21 @ 09:36:43
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0