grilla

Idag har vi verkligen vart runt överallt känns det som.
Först åkte vi till torshälla och hälsade på "farmor och farfar", sen till Mc Donalds ; )
Sen vidare till Tuna park för och kolla om jag hittade nått på Gina Tricot, vilket jag inte gjorde.
Sedan vidare till hälleforsnäs till Lager 157, det är märkes kläder till bra priser, men hittade inget där heller.
Efter det åkte vi tillbaka hem till min mamma och har vart hemma nu ett tag!

Ja jusste, tog lite kort på det nedbrunda Quality hHotell Statt i Eskilstuna hehe.
Bilderna kommer imorgon, eftersom sladden är hemma.

Idag blir det en god middag, hasselbacks potatis med fläskfile som "pappa" håller på och grillar därute just nu ; )


Nu har ni fått en liten uppdatering ; )



Förresten, någon som vet en bra och billig catering firma här i stockholm(nacka med goda smörgåstårtor???

Kom gärna med förslag, jag själv hittar inte många!!!




Hörs senare kanske ; )


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Åker hem på Måndag vid 18:00 tiden, men jag kommer vara i stan hela dagen på Måndagen.

2009-03-07 @ 21:05:26
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Karro hade ju smörgåstårta på Mathildas dop, kolla med henne vart hon köpte dem.

2009-03-07 @ 23:57:29
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Carina

Halloj! Det är inte så svårt att göra smörgåstårta själv. Sen blir det ju mycke billigare också! Har en jätte god jag brukar göra. Prata med Celina hon vet. Kram Carina ps fick din bloggadress genom att läsa Celinas

2009-03-08 @ 10:12:57
Postat av: Pauline

Nästa gång du är i malmköping så säg till så kanske vi hinner träffas en sväng om du har lust =)

2009-03-08 @ 20:48:00
URL: http://paulinesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0