god morgon

Gud va pigg jag känner mig, och på bra humör också =)

Igår gick jag som sagt och tränade vid 20:00, vi körde ett puls/medel pass, svårt var det men det gick väl bra.
Jag fick en tidig födelsedagspresent igår utav Veronika också.
Det var en sport BH och ett träningslinne =) Tack gumman!

Men iaf, kom hem strax efter 21, åt soppa och knäckebröd, hoppade in i en dusch och sen var klockan runt 23 då gick vi och la oss. Både jag och Patrik var jätte trötta så det var skönt att få komma i säng lite tidigare än vad vi brukar.

Nu är iaf Patrik på jobbet och slutar 17.
Jag och Novalie lígger här i sängen och leker och bloggar hehe.

Klockan 14 idag så ska jag gå och ta bort mina 7 stygn, fast det är nog bara 6 kvar eftersom ja råkade dra bort ett förut hehe...

Mer uppdatering blir det senare =)


Kommentarer
Postat av: Celina

Oj vilken gullig bild :)



2009-03-03 @ 10:52:10
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0