god middag väntar!

Eller jag hoppas den blir god iaf!
Jag har gjort egna biffar med bacon lindat runt om.
Till det blir det vitlökskroketter med peppar sås.
Det låter gott iaf ; )

Var iaf och tog bort mina stygn, det gick bra men det såg tydligen lite inflammerat ut.
Skulle höra av mig i slutet av veckan om det inte blivit bättre.

Nu ligger Novalie och sover så sött i våran säng!

Idag när posten kom, så kom mina foton som jag har framkallat och ett paket!

Och detta paket inehöll dessa saker:
 
Mössa                              &            Haklapp


Födelsedagskort och presentkort på Gina Tricot =)

Detta är från min mamma/Novalie mormor!
Tack snälla det var jätte fina grejer =)=)=)

Jag fick min födelsedagspresent lite tidigare eftersom mamma inte är här när jag fyller år!

   
Så söt i sin nya mössa och haklapp ; )


  

Ne nu ska jag kolla på tv en stund!



Kommentarer
Postat av: S

Vaddå tagit bort stygn? Har du gjort illa dig? :/

2009-03-04 @ 07:23:39
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0