glaaaaad

Åh va glad jag är!
Pratade med "pappa" för en liten stund sedan och nu har vi bestämt att han, lillebror och mamma ska komma nästa helg och tapetsera Novalies rum =)=)=) Gissa om jag vart glad eller??? haha...
Så äntligen kommer vi få ett rosa litet rum ! Som jag har längtat!!!

Vid 4 tiden idag kom som sagt Novalies farmor och faster hit.
Vi åt middag vih 7 då Patrik kom hem.
Novalie farmor hade köpt en jätte fin vår jacka till Novalie.
Jag har kollat på den flera gånger på H&M men har varje gång tänkt att den säkert finns kvar sen när våren kommer.
Men nu har hon köpt den och glad vart jag =) Tack Farmor Pia!!!

Jaha nu sitter man här, tv:n fungerar inte för att det blåser så mycket ute.
Tur att man har en dator haha...

Ja jusste, idag ringde prästen till mig och på torsdag ska vi till kyrkan och prata och planera.
Jag har verkligen något att göra hela veckan...
Så här ser den ut:

Måndag - Savis kommer (kanske Sussie & Theo)
Tisdag - Träffa Sussie och Theo
Onsdag - Åka till mitt jobb mellan 12-15
Torsdag - Åka till nacka kyrka klockan 17:15
Fredag - Min familj kommer på kvällen
Lördag - Patrik och "pappa" ska tapetsera Novalies rum
Söndag - Städdag och min familj åker hem igen

Men som sagt hela dagarna är ju inte uppbokade så något annat hinner man säkert också med =)

Ne nu ska jag läsa lite bloggar...

Kommentarer
Postat av: tessan

Åh vad kul! Vad fint det kommer bli i hennes rum då. :) Måste ses snart! Kanske kan ses nästa helg på söndan där?

Jo jag har märkt att man måste ta i med hårdhandskarna när det gäller FK, dom är ju verkligen sega! Det är fan att man ska behöva ringa och tjata på dom. Tänk vilket fungerande system det skulle vara om man slapp och ringa och tjata hela tiden. Ska ju ändå dit på måndag och lämna mitt moderskapsintyg då ska jag passa på att fråga hur det går med min ansökan om sjukpenning! Då hoppas jag att dom har nåt svar att ge mig. Troligtvis har dom inte det. Skulle inte förvåna mig ett dugg :/

Kram

2009-03-27 @ 22:09:35
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0