...

Åh jag är fortfarande helt överlycklig för överraskningen!
Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det.
Känner mig så grymt lycklig så det går inte att beskriva!

imorgon ska vi iaf ta det lugnt, får se om det kommer någon och fikar imorgon!
Vi tänkte iaf gå ner till centrum och handla lite krukor hem, har en massa blommor men inga krukor haha!

Imorgon kväll kommer även min mamma till oss och sover över till söndag!
Min lillebror har hockeycup i ekerö så han och "pappa" sover där medans mamma sover hos oss =)

Nu ligger iaf våran underbara Prinsessa och sover, Patrik spelar tv spel och jag datanördar!
Va sociala vi är i våran familj haha!
Men vi har ju umgåtts så mycket idag så nu får vi ha våran egentid en stund =)

Nehe, om man skulle läsa vidare på andras bloggar lite ; )

Ciao så länge =)

Novalie, faster Malin & farmor pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0