Dagens början!

Vaknade strax efter halv 10 idag, åt frukost och väntade på att Novalie skulle vakna!
Strax efter 11 åkte jag och Novalie mot fiskis till novalies farmor!
Var där hela dagen, medans patrik var hemma och fixade med min överraskning!

Var nere i fiskis centrum och sålde min ring och köpte en annan plus att jag fick lite pengar tillbaka ; )

Sen var vi hemma hos novalies farmor och fikade och lekte lite!
Novalie älskade hoppgungan hos henne.
Så nu måste jag verkligen gå ner och köpa en tak krok så vi kan hänga upp våran!


Vid halv fem tog jag bussen själv hemåt.

För att möta min efterlängtade överraskning!


Ett nytt inlägg om överraskningen kommer strax!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0