dagen som gått...

Idag klev jag upp vid 9 tiden och började baka bullar!
Strax efter 10 dök Sussie och Theo upp.
Vi fikade, matade barnen, lät dom vila en stund och snackade en massa skit.
Sen färgade jag Sussie hår, lite skillnad vart det iaf!

Tog en liten liten prommis och gick ner till centrum,
vi satt vid busshållsplatsen och jag åt en räksallad där ; )

Sen kom jag hem, vilade mellan 14:30 till 16!
Sen upp, började med middagen!

Vid kvart i 5 så kom min kära gravida granne förbi på en fika,
det var jätte trevligt att träffa Celina (hennes länk finns till vänster i min blogg)
Vi satt och snackade lite skit om våra grannar och om graviditeten.
Mycket trevligt som sagt var.

Nu har vi iaf ätit middag, duschat och fått Novalie att somna.
Så nu spelar Patrik dator och jag tittar på Den rätte för Rosing.
Sen kommer ju såklart mitt älsklingsprogram - Desperate House Wifes

Nu ska jag ladda upp ett videoklipp på Novalie!
Mer uppdatering sen =)


Det börjar bli vår =)

 
Tuffa killen ; )

Kommentarer
Postat av: Celina

Tack för fikat :D Bullarna var verkligen goda!

2009-03-31 @ 20:48:18
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0