bvc och en ledsen bebis =(

Idag kom svärmor hit för att lämna en vagn som jag lånar av nadia och så följde hon med till BVC.
Innan bvc så gick vi förbi familjetorget,
då kollade vi lite på vagnar och den som jag har lagt ut i bloggen och sagt att jag vill ha va riktigt ful och stor i verkligheten så den skippar vi.
men däremot såg vi en annan vagn som såg okej ut,
men vi skulle kolla på den mer på onsdag tänkte vi!

Vi var iaf på BVC idag och vägde och mätte Novalie.
Hon vägde 7750 g och var 66 cm lång! Mammas stora tjej =)
Sen fick hon vaccination i vardera lår igen och det var ju inte så populärt.
Men det gick bra iaf.
Nu ligger hon och sover i vagnen min lilla tös.

Nu ska jag glo runt lite till på vagnar och om en stund kommer Veronika över på en fika =)
Alltid lika kul och få träffa sin bästis ♥

Mer uppdatering senare

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Freija har aldrig fått två sprutor på samma gång. Eller här blandar dem vaccinet så de bara behövs en spruta.

2009-03-23 @ 15:06:25
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0