besök

Nu har Patriks syster Emely och hennes kille Petter vart här på fika.
Fick födelsedagspresent också,
en chokladrecept bok och en mjölk kanna (jätte fin).
Satt och fikade en stund och sen gick vi ner till centrum.
Tänkte gå runt en stund inne på konsum och handla det vi behövde men Novalie sket ner sig så vi sprang runt som galningar för att skynda oss hem (eller jag gjorde det iaf haha)
Men vi fick iaf med oss blöjor, krukor, och städgrejer =)

Nu vilar Novalie och jag väntar på att klockan ska bli halv fem så vi kan gå hem till Patriks farmor och farfar.
Vi är bjudna på middag och jag är vråååål hungrig ; )

Ikväll kommer min mamma också, Lääängtar ♥

Mer uppdatering sen!

Kommentarer
Postat av: Dina

Grattis i efterskott!

Japp jag gjorde också frozen cheesecake, men bara en...:-)

2009-03-14 @ 17:49:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0