ballar av stål

Ligger här i soffan med min mini laptop och kollar runt en massa.
Väntar på att ballar av stål ska börja, kommer säkert vara sjukt roligt!

Tidigare idag nämnde jag att jag och Novalie skulle vila en stund.
det slutade med att jag vaknade tjugo i sju då älsklingen kom hem!
Jag gick iaf upp då oh gjorde klart det sista med maten.
Nu har vi ätit middag, fått Novalie och somna, duckit en kopp kaffe och ätit en bulle.

Idag blir det läggdags direkt efter ballar av stål för imorgon ska jag upp samtidigt med Patrik.
Duscha och äta frukost med honom.
Sen tänkte jag komma iväg hyffsat tidigt till forum och träffa Sussie och Theo.
Tänkte kolla lite på H&M eftersom jag har presentkort där.
Sen bär det av hem till mig och fika!

På torsdag är älsklingen ledig.
Vi tänkte åka till IKEA och ta ett lån så man kan shoppa lite grejer hem.
Måste ju handla en massa nytt till novalies rum.
Älskar att shoppa och fixa här hemma, kommer aldrig få nog av det!!!


nej nu får ni fan ta och kommentera lite, ni är ju en massa som läser så lägg av en kommentar eller två tycker jag ; )
Kanske även förslag på vad jag kans kriva om eller frågor, vad som helst helt enkelt!!!




Mammas alldeles egna Prinsessa ♥

Kommentarer
Postat av: S

De är mycke möjligt;)

2009-03-16 @ 22:49:10
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag ska också till Ikea fast i april : )

2009-03-17 @ 15:40:31
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0