äntligen...

Har Novalie somnat.
har försökt lägga henne i snart 2 timmar , men nu har hon iaf somnat.
Nu ska jag och älsklingen njuta av en kopp kaffe och titta på tv.

Det blir ingen forum imorogn, vi känner ingen ork för det.
Men däremot blir det nog en liten prommis och sen förbi familjetorget igen för att visa Patrik barnvagnen!
Vid 13 tiden ska Jonna komma förbi med sin söta Adrian, ska bli trevligt att äntligen få träffas.
Tror vi har pratat snart i 1 månad tid om inte längre att vi ska ses och så äntligen är dagen kommen hehe...

Ne som sagt kaffe nu ; )

Kommentarer
Postat av: Celina

Jag tycker att vi bestämmer en dag nästa vecka :) Då har jag inget inplanerat. Tänk att det ska ta så lång tid innan vi ses en stund för fika. Haha, och det är ju inte precis så lång resväg..

2009-03-23 @ 20:50:18
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Celina

Jag var inne där idag.. Skulle kolla om de hade några mammabyxor i okej prisklass men nix, de kostade 795 & 895 kr/st, inte precis vad jag var sugen på..

2009-03-23 @ 20:53:31
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0