äntligen tillbaka!

Sådär ja, nu ska det bli som vanligt igen,
 lite mera bloggande!
Ville ju inte sitta och blogga så mycket när man äntligen åkte och hälsade på mamma!!!

Idag kom vi iaf hem.

Vaknade imorse kvart i 5 av att Novalie ville ha mat,
gav henne det och vart pigg.
Min mamma gick upp vid den tiden också eftersom hon skulle börja jobba vid 7.
Så vi drack lite kaffe och sen somnade jag om tillsammans med Novalie vid kvart över 6.

Började iaf åka hem mot sthlm vid 12:00.
Stannade på BABYLAND i kungenskurva eftersom Novalies "morfar" ville köpa en matstol till henne =)
Självklart tackar man inte nej till det.
Det vart en röd vit Hokus Pokus stol!
Jätte fin och bra...
Idag var det också att man fick 50 kr värdecheck för varje 250 kr man handlade för och eftersom stolen kostade túsenlappen så fick vi en värdecheck på 200 kr =).
Det var jätte bra,
för vi hittade en hoppgunga till Novalie som kostade 279 kr så vi behövde bara betala 79 kr.
Vilket jävla kap haha!

När vi väl kom hem så åt vi lite Mc Donalds och fixade här hemma.
Glömde säga att vi köpte 3 kuddar till vardagsrummet och mamma köpte 2 dukar / löpare till oss från hemtex i lördags!
Så nu har vi 3 jätte fina kuddar i våran soffa,
dom är lila med blommor på.
Och ena duken är lila och den andra svart med krumelurer på.
Skit snygga!
Ska försöka få ett litet lila tema här i vardagsrummet eftersom det känns så himla mörkt,
har ju gråa tapeter här och svarta soffor.
Ska försöka hitta nå snygga lila gardiner så småningom också!

Idag har även jag och Novalie badat + att min morbror och hans familj har vart över på en fika.
Vi har hunnit med mycket idag!..

Nu sover iaf Novalie och vi vuxna är bänkade i vardagsrummet =)=)=)

Patrik har som sagt semester hela den här veckan!
känns helt underbart och ha honom hemma!
Ingen tid för att gå upp imorgon... SKÖNT!

Imorgon ska vi iaf åka och storhandla med hans pappa och sen upp till patriks farmor och säga grattis,
hon fyller år imorgon!

Själv fyller jag år på torsdag,
usch känner mig gammal haha!

Nej nu får det vara slut skrivet,
nu kommer det lite bilder istället =)
Titta och njut!



Novalie sitter själv i en stol inne på Mc Donalds


Från helgen hemma hos Novalie mormor, morfar och morbror


Min lilla älskling sitter i sin nya Hokus Pokus stol!



Jaa, vad säger man?!
- Någon som vill checka in HA HA!

Kommentarer
Postat av: Celina

Låter som att ni haft en riktigt bra helg :)

2009-03-09 @ 08:41:27
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0