Ångest 2000

Fy fan vilken ångest jag har,
sa tidigare till Sussie idag att så småningom kommer jag få ångest över allt onyttigt jag har ätit.
och nu är den här.
Jag mår verkligen skit...

From imorgon så kommer jga inte äta nå mer onyttigt, nu får det vara slut.
Magen börjar bli riktigt rund =(

Nu skiter vi idet...

Idag kom iaf Sussie och theo hem till oss.
Vi fikade lite och åkte sedan till forum och lämnade ett par skor och sen vidare till sickla.
Nya affärer men samma som forum typ, rikemansaffärer.
Det enda bra var väl lindex.

Köpte 2 haklappr till Novalie som man inte behöver tvätta varje gång.
Utan bara torka av när man är färdig.
Jätte bra och jätte fina från H&M.

sen gick vi förbi Ica Kvantum och där handlade jag blöjor och en massa mat till novalie.
Känns skönt och ladda upp med det så det finns hemma.!



Pratade med veronika för en stund sedan, hon har känt första rörelsen i magen.
Gud va kul, jag bara längtar till dom har UL.
Min bästis ska få en bebid, jag e så sjukt lycklig över det!
Älskar dig veronika ♥
VBE föralltid ; )

På måndag ska vi till BVC.
Novalie ska vägas, mätas och få vaccination =(
Tycker det är så himla jobbigt, men Veronika ska följa med den här gången också!
Tack gumman!


ne nu kommer det lite bilder igen,!
Och tack Sussie för en trevlig och skrattfyld dag igen =)





Kommentarer
Postat av: veronika

undrar om det är hormonerna som spökar men jag blev iaf jätte glad och tårögd när jag läste VBE =) älskar dig också gumman, du kommer alltid vara nummer 1 =)

2009-03-21 @ 21:14:42
Postat av: mamma82

4½ månad, jag tillhörde samma ankomstgrupp som dig på AF, men min lilla kom lite sent. =)

Är du inne där fortfarande?

2009-03-21 @ 21:32:48
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0