Trevlig middag

Nu har Emely och Petter gått!
Efter ett trevligt sällskap och god middag!




Eftersom jag håller på och slutar röka så blir jag väldigt rastlös.
Har städat hela lägenheten idag,
vart nere på biblioteket och fixat det sista med papper,
diskat säkert 3 gånger idag m.m.
Vet inte riktigt vad jag ska göra med all tid som jag inte röker.
Men det känns bra och jag känner mig peppad.
Nu äntligen ska jag bli rökfri.
Först och främst för min egen skull men även för min älskade dotter skull.
Patrik har även han också hängt på.
Vi är riktigt duktiga tycker jag =)

Pratade som sagt med min gruppchef idag
och vi har nu kommit överrens om att jag börjar jobba igen den 1 september.
Det känns bra och hon ska skicka mitt schema så jag vet när jag börjar den dagen.
Det enda jag hoppas på är att det inte börjar med ett natt pass.
Men men nätterna kommer jag ju ändå få gå igenom 3 ggr/månad.

Men nu känns det iaf skönt,
allt är gjort (alla papper, kurser m.m.)
Och så har man slutat röka på kuppen också.
STOLT STOLT STOLT!!!




Nu blir det lite bloggläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0