Trevlig men ångest fylld helg

Halloj!

Det var ett tag sen jag uppdaterade,
men jag lever iaf ; )

I fredags så hade ju som sagt jag och Patrik en film kväll.
Jätte mysigt =)

Sen i lördags så åkte jag själv till fiskis.
Till Novalies farmor.
Vi åt god middag och så vart det en hel del vin.
Som resulterade i ångest hela söndagen.
Så därför känns det som att jag kan klara mig utan akohol helt och hållet.
Känns mycket bättre att vara hemma med min familj än att festa.
Men gjort är gjort och nu vet jag!

På söndagen kom även min mamma, "pappa" och lillebror hit.
Vi tog en fika för att sedan fortsätta mot kvarnholmen där mina kusiner ksulle firas.
Vi grillade och umgicks.
Det var jätte trevligt förutom att jag mådde som jag mådde dårå...

Novalie farmor fyllde även år i söndags,
hela 43 år ; )

Så idag åkte vi och "firade" henne lite.
Det vart Mc Donalds till middag och marrängtårta till efterrätt ; )

Nu sover Novalie,
patrik spelar dator och jag sitter här...

Imorgon har jag handledarkurs inför övningskörning!
Så där för tänkte jag även sätta mig och läsa lite teori efter detta inlägg.

Nu till lite bilder!


Måste bara visa upp mitt fina badrum.
Det är det lilla badrummet här hemma och det har jag tagit över hehe.
Har ju fått nytt klinkers och sen har jag inrett det i rosa.
Eftersom det är rosa kakelplattor lite längre upp (syns ej på bilden)
Men jag är nöjd!!!







Det var lite bilder från söndagens kalas!

Nu blir det lite teori för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0