Söndagen som gått...

Igår var det en riktigt härlig dag.

Jag, Patrik och Novalie åkte ut till Saltsjöbaden där Savis jobbar i en glass kiosk.
Vi åt glass och tog en promenad runt Saltis badet.
Hur mysigt som helst och solen värmde rejält...

Efter det promenerade vi från Saltsjöbaden till Fisksätra.
Det var en riktigt lång bit tyckte jag,
men skönt var det när man väl kom fram.

Väl framme i fiskis så överraskade vi Pia.
Patrik hade köpt en morsdag blomma till henne.
Sen gick vi vidare hem till Karro och kenta för att grilla.
Vi vart bjudna på riktigt god mat och jätte trevligt sällskap.
Längtar tills den 1 Juli då dom blir våra grannar =)
Då kommer jag att vara med Karro hela tiden haha...
Nära och bra ; )

Vi åkte iaf hem med 19:20 tåget.
Kom hem, badade Novalie och och la henne för natten.
Sen åt jag coh Patrik lite tårta som han hade köpt till mig eftersom det var morsdag ; )

Novalie vaknade iaf efter ett tag och var dunderförkyld.
Så hon hade svårt att andas när hon skulle sova.
Tillslut släppte det lite och vi alla somnade.

Idag är det iktigt fint väder igen.
Novalie sover just nu men sen när hon vaknar så tänkte vi gå till myrsjön.
Therese och Denise ska tydligen sitta där så vi får se om jag går dit.
Sen måste jag handla present till mina 2 kusiner och lite sallad inför middagen.
Tänkte göra en pasta sallad med räkor =)

Nu till gårdagens bilder.
Det är inte alla men dom här får duga!



Ja nog fick vi färg igår.
Ni ser ju hur Patriks nacke ser ut haha.



En massa mys hemma hos Karro & Kenta =)


Ute i saltis i glasskiosken ; )
Ni kan ju bara gissa hur mycket vi betalade för all glass vi åt igår hehe



Det är verkligen vackert ute i Saltsjöbaden!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Åh de är så himla mysigt där ute i saltis. Nåra sånna där mysställen finns de inte här... eller jo sommarstugan men det är ju inte gångavstånd.

2009-06-01 @ 11:18:37
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Kommer aldrig att ske ; )

2009-06-01 @ 12:17:28
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0