Somnade men är vaken nu...

Jag somnade själv när jag skulle få Novalie att somna.
Älsklingen väckte mig strax efter 21 och sa att han hade bryggt lite kaffe.
Han visste att jag ville kolla på grannfejden så därför väckte han mig.
Nu sitter vi här och dricker lite kaffe och har smaskat i oss lite jordgubbstårta,
det vart enhel över sen i söndags (morsdag).
Novalie ligger och sover i sin säng...

Snart ska älsklingen massera mig,
gud så skönt det kommer att blir.
Känns som att jag är värd det efter att ha storstädat hela lägenheten.
Fan 3 timmar tog det.
Helt sjuk, men som sagt , nu njuter man av det rena oc´h fina hemmet.

Imorgon ska jag och Novalie träffa Jonna och Adrian.
Det blir nog en fika i Nacka Forum och kolla runt lite.
Det var ju ett tag sen vi gjorde något så det ska bli kul.

Ne ska läsa lite bloggar nu och sen få massage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0