Solat Solarium

Gud vad jag fuskar med min solbränna ; )
Men fint blir det iaf hehe...

Idag har det vart en hel dag hemma hos Veronika med parasiterna.
Jag kom hem vid 17 tiden,
då kom min mormor och Karro och Mathilda över på en fika.
Sen när Patrik kom hem så åkte jag och parasiterna iväg och solade i Hammarby Sjöstad.

Imorgon blir det en hemma dag.
Har en massa ärenden att göra per telefon.
Måste få det gjort nu,
håller ju på att skuta på det hela tiden.

Inatt så sov Novalie i sin egna säng.
Det tog ett tag för henne att somna,
men tillslut så somnade hon.
Nu ligger hon och sover i sing säng igen.
Duktig Flicka ♥

Nu ska jag läsa lite bloggar!



9 Dagar Kvar Tills Sussie Och Theo Kommer HEM =)

Kommentarer
Postat av: ronja

fuskis!!!!! Gå ut i d fantastikska vädret å sola ist =)) hahhahah

2009-06-04 @ 12:35:28
URL: http://rompiss.blogg.se/
Postat av: theodorsmamma

Sööötnos:D

2009-06-04 @ 19:34:02
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0