Shoppat järnet ; )

Idag har jag och Novalie gjort stan osäker.
Hehe, ne då men vi har shoppat förfullt.
Jag är verkligen helt slut nu.
6 timmar på stan är inget att leka med!
Men iaf det här vart det...

Till mig:
♦ 3 par skor
♦ Jeans Shorts

Till Patrik:
♦ 2 Skjortor
♦ 1 Linne

Till Novalie:
♦ Jeans
♦ Bad pool
♦ En leksak (en gris som vibrerar, jätte rolig)
♦ Bananer i pyjamas film

Sen åt jag och Novalie lunch inne på gallerian.

Vi kom hem strax innan 16:00,
då vart det att lägga sig och vila en stund.

Sen upp för att göra middag!

Nu är allt lugnt för ikväll.
Novalie sover och jag funderar starkt på att lägga mig snart!

Men först lite bilder såklart!


 

  
  
  


Kommentarer
Postat av: Nicole

Sweet liten pool :)

2009-06-26 @ 21:04:41
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0