Rökfri tredje dagen nu!

Idag är det tredje dagen som jag och Patrik är rökfria.
Det känns bra, men suget finns där och den är stark.
Känner mig trött och lite yrslig också,
när jag gick in på nätet och googlade lite så var det normalt att man kunde känna så.
Det stod att det kunde hålla i sig ett par veckor,
men hoppas det försvinner snart!

Jag har hört att tredje dagen ska vara värst!
Någon som vet varför? eller är det bara en myt?

Igår kväll när vi skulle gå och lägga oss så mådde jag riktigt bra,
jag kände mig så fräsch,
i vanliga fall tar man alltid en kvälls cigg innan man går och lägger sig,
då luktar man ju alltid rök om fingrarna.
Det är något som jag tycker är riktigt äckligt,
fast jag rökte så tyckte jag att det var äckligt.
Men igår luktade jag på mina fingrar och det doftade ljuvligt hehe.
Det låter sjukt men jag riktigt njöt av att inte luka rutten fimp om fingrarna...

Om ni nu undrar varför jag skriver så mycket om det här med rökningen,
så är detta ett sätt för mig att övervinna mitt röksug.
För skriver jag ut till alla er som läser detta och säger att jag har slutat,
så är det lättare för mig att hålla mig till det också.
För jag kommer känna mig riktigt misslyckad om det nu är så att jag faller tillbaka...

Så ni får drass med att jag skriver om mitt "ATT SLUTA RÖKA".
Och hur det går m.m.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Det är bra att du skriver om det

Jag vill få min pojkvän att sluta.. men det går sådär ;P

2009-06-12 @ 08:05:10
URL: http://nicoleb.blogg.sen
Postat av: veronika

du är så duktig gumman =D hoppas att ni får en trevlig vistelse i malmköping! hälsa alla från oss, puss

2009-06-12 @ 11:04:46
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Jag märkte ingen skillnad på tredjedagen och de andra dagarna...

2009-06-12 @ 11:21:15
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej Emma! va duktigt av dig o sluta röka..lycka till! vilken fin blogg du har!! så snyggt o proffsigt gjord..med bilder o skrift o allt..du får ge mig en kurs i det!



läser ofta din blogg o ska börja kommentera..läs gärna min!?

kram amanda o amalia

2009-06-12 @ 23:06:18
URL: http://lindforslarnestaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0