Rent Hus

Är vad vi har här hemma nu!
Gud så skönt det är att ha fått det gjort.
Efter att Theo bajsa på vårt golv så var vi ju tvugna att städa här hemma...
HA HA ne skoja bara, det behövdes verkligen en dammsugning och skurning här hemma...

Nu sitter jag här, ny duschad och bara njuter av vårat rena hem =)
Novalie sover så sött i sin säng också, hon var riktigt trött men vi höll henne vaken fram till 20:00 iaf!

Imorgon blir det att åka till Sickla och sola och bada.
Fast det är om Theos feber har försvunnit.
Tänkte köpa ett parasoll från Jysk också.
Det är ju suveränt att ha med sig till badstranden och även ha på våran balkong!

Det här parasollet skulle jag vilja ha!

99:- på Jysk!
Billigt va?!

ne nu ska jag läsa bloggar och glo på lite tv ; )



Min Älskade Fina Underbara Älskling!
Finare finns det inte i mina ögon ♥

Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

ja jag förstår inte varför hon drog alla barn över en kant. Liam har inte visat några symptom alls på att ha ont eller nått annat. förrutom 37.2 då. ta i trä

kram

2009-06-24 @ 21:31:46
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0