Öser ner!

Utanför fönstret så bara öser det ner.
Riktigt tråkigt väder, men tur att vi har en inne grill haha.

Nu är jag iaf uppe en sväng med Novalie,
men hon kommer att bli trött snart igen.

Jag funderar på att brygga lite kaffe till mig,
känner mig ovanligt pigg nu på morgonkvisten!

Det ser nog ut som att jag går över till Veronika själv idag,
om nu inte det blir uppehåll med vädret.
Men det kan ju vara skönt och gå över själv,
ta en fika och prata lite vuxen snack ; )

Ja ja vi får se hur det blir.
Nu vart jag riktigt sugen på kaffe!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Här har de varit strålande väder idag! : )

2009-06-10 @ 15:00:36
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0