Ordentlig frukost!

Nu har jag och Novalie ätit en varsin tallrik med havregrynsgröt.
Nu är vi mätta och belåtna.
Nu har vi samlat till oss kraft att orka gå runt på stan idag ; )

Nu ska vi bara vänta på att familjetorget öppnar klockan 10:00.
Lämna tillbaka det där j*vla vagn parasollet som har gått sönder för andra gången.
Så nu ska jag ha tillbaka pengarna istället, 365 spänn kostade det.
Så nu skiter vi i det parasollet.

Sen efter det åker vi direkt in till stan.
Tänkte promenera från slussen in till centralen.
Ska ju till gallerian där dom har BR leksaker =)
Hoppas polen finns inne,
då vet jag en som kommer vilja bada idag hehe
NOVALIE ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

Åh, havregrynsgröt önskar jag att jag kunde äta. Hehe hur lyckades du få smak på det? Puss på dig sötnos!/ Sandiza Hotpants

2009-06-26 @ 16:29:06
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0