Oooppsss...

Nu hände det...

Imorse så klev jag upp med Novalie vid hlv 7.
Vi satt och lekte ett tag och sen vart hon trött.
Så vi kröp ner bredvid Patrik vid kvart i 8 ungefär.
Vi båda somnade ganska bums.
Patriks klocka ringe 8 så då klev han upp,
för att göra sig iordning inför jobbet.

Vid kvart i 10 så vaknade jag av att Novalie grät.
Tittade upp för att kolla till henne,
då såg jag inte henne i sängen,
så jag slänger mig över till Patriks sida och kollar ner.
Där ligger Novalie på golvet och gråter =(.
Hon hade väl antagligen vaknat inann mig och börjat rulla runt i sängen.
Sen ramlat ner på golvet.
Våran säng är iofs inte alls hög, men ändå.
Men hon grät inte hysteriskt så hon gjorde antagligen inte illa sig utan var mer chockad.
Mitt lilla ♥ - gull...

Nu är det iaf slut sovet i våran säng för Novalies del.
Just nu ligger hon i sin säng och sover,
hon var riktigt trött.

Veronika och Therese var över på en kaffe,
Veronika gjorde lite ljusare slingor i mitt hår också.
Köpte nått från KICKS, inte så jätte bra men ddet duger.

Nu tänkte jag börja med middagen.
Idag serveras det lasagne här hemma!

Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Börja gå till Tuben så ses vi där!

2009-06-03 @ 08:15:34
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: linaotilda

Guuuuud vilken dålig mamma du är som inte har koll... från en mamma vars unge ramlat ner från sängen HUNDRA gånger, krypit ur sängen och klättrat högst upp på storasysters loftsäng så storasyster hållt i armarna och skrikit febrilt för vi ska vakna... ja du Emma.. det här va droppen ;p

2009-06-03 @ 13:04:11
URL: http://linaotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0