Nu känns det bättre!

Alla dessa papper, kurser, betalningar, planeringar m.m.
Jag tror jag blir tokig.
Men igår så planerade jag och älsklingen när jag skulle börja jobba igen,
och hur många sjukpenningsdagar ocg lägstanivådagar jag ska ta ut i veckan.
Så nu är det avklarat, ska bara ringa min gruppchef imorgon och berätta hur våra planer ser ut.
Idag var jag som sagt på handledarkursen, så nu är även den avklarad.
Sen har jag betalat in till länsstyrelsen allt som ska betalas.
Så imorgon ska jag bara över till Veronika,
kopiera några papper och sen skicka in det sista till länsstyrelsen.
Sen är allt klart.... SKÖNT

Måste ju bara berätta om Novalie framsgteg här hemma.
Det var ju ett tag sen jag gjorde det.
För ett bra tag sen så började hon ställa sig upp i krypställning,
stod och gunga en stund för att sedan lägga sig på mage igen.
Sen började hon backa, fast liggande på mage.
Men nu har hon börjat ta några krypsteg frammåt =)
Det går sakta men säkert fram för våran lilla dam här hemma.
Sen brukar hon även ställa sig upp på fötterna och ha händera i marken.
Och så reser hon sig upp när hon håller i mig och Patrik,
men hon har inte börjat resa sig själv mot bord eller nått sånt ännu.

Inga tänder på G ännu heller,
skönt tycker jag och sen har jag hört att ju senare barnen få tänder desto bättre tänder får dom.
Men det tror jag vad jag vill på...
Men iaf, man slipper bli biten på iaf hehe!

Jaha, morgondagen såg ju ut som så att jag skulle fixa det sista med papprena,
sen så ska Emely och Petter komma över på middag!
Det blir färskpotatis med sill och sen rom med lök och gräddfil.
Sen tänkte vi grilla lite flintastek också.
Det kommer verkligen bli super gott...

På fredag kommer underbara Sussie och Theo hem =)



Ne nu sk ajag läsa lite bloggar och sen gå och lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Lillis

Hihi, var glad att hon ej fått ngra tänder än... De gör ont kan ja säga :)

KRAM

2009-06-10 @ 08:36:13
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Vi käka silllunch idag gryyyymt gott! ; )



Och angående tänder, Freija är 14 månader och har 4 tänder... så speciellt fort går det inte.

2009-06-10 @ 15:03:09
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0