Novalies första tand!

Shit, herregud...
Kände runt i Novalies mun idag och då kände jag att en tand börjar spricka upp.
Och inte vilken tand som helst, utan bredvid den högra framtanden där uppe...
Dom säger ju att vanligast är ner till, men Novalie är ju UNIK ingen j*vel LIK ; )
Stolt mamma är jag iaf!
Trodde aldrig att tänderna skulle komma på henne haha.

Idag har det iaf vart en fartfylld dag.
Savis, Therese och Veronika har vart här idag.
Vi åt lunch tillsammans och umgicks.

Runt 15:00 tiden så började jag, Novalie och Veronika åka mot Vällingby till Amanda.
När vi var i tunnlarna vid sjöstaden så ringe Amanda och ställde in det.
Så då åkte vi upp till Henkan och satt ute och fikade med Jenny.
Novalie fick gunga lite också, det tyckte hon var riktigt kul =)

Nu till bilder...








Det här trillade ner i brevlådan idag =)
Det är från min "farmor"


Savis hade med sig Novalies försenade dop present!
Så himla fint halsband!


Nej nu ska jag betala lite räkningar och sen hoppa in i duschen =)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0