Novalie "hoppar"

Har försökt få Novalie att somna sen 18:30.
Hon är jätte trött men vägrar.
Nu har hon börjat med något nytt,
hon ligger på rygg och "sover"
när jag smyger ut ur rummet så vänder hon sig till mage och ställer sig på alla fyra
när hon hör att jag kommer så "hoppar" hon iväg i sängen och skrattar.
Så har hon hållt på nu sen 18:30 hehe.
Sen när jag säger till henne att  - Nu ska du sova,
då skrattar hon bara... Söta barn ♥

Aja nu har iaf Patrik tagit över och jag har precis gjort klart middagen.
Skaldjurs pasta sallad med vitlöksbaguetter.
Hur gått kommer inte det här att bli ; )

Kommentarer
Postat av: S

De där känner jag igen:P Så brukar Jason också göra, kan bli väldigt frustrerande när han bara garvar åt en. "Haha trodde du att jag sov va? Ne e" Men vad gör man? Antingen kämpa vidare eller låta dom små vara uppe och trotsa sin sömn:P



Hoppas allt annars är bra!

2009-06-07 @ 09:34:13
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0