Några Vänner Som Ligger Varmt Om Hjärtat

Veronika - Vi vart bästisar på trolldalens dagis på henkan.
Vi är uppväxta med varandra och umgicks 24/7.
När jag flyttade och var borta i 5 år så märktes inte det att jag hade vart borta.
För när jag flyttade tillbaka så var vi där vi slutade sist.
Du kommer alltid att vara min allraste bästa vän.
Därför är jag även glad att det är just DU som är gudmor till min älskade dotter!
Älskar dig gumman och är så glad att jag känner dig
och kommer att känna dig resten av mitt liv ♥  




Miretta - Den dagen jag lärde känna dig på Ektorps hemmet kommer jag aldrig glömma.
Du är som en storasyster för mig, fast det inte skiljer så många år mellan oss.
Du är en helt underbar människa och jag är lyckligt lottad som fick lära känna dig,
och ta del av ditt liv.
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!





Karro - Har känt dig i 1 år nu ungefär.
Vi kan dela på mycket du och jag,
prata om det mesta och jag trivs verkligen i ditt sällskap.
Du är så snäll som ger en massa saker till Novalie.
Kläder som Mathilda har växt ut m.m.
Är riktigt glad över att du kommer bli min granne nu den 1 Juli.
Oj va mycket kafferep vi ska ha då...





Sussie - Älskade, rara, underbara Sussie.
Vart har du varit hela mitt liv?!?!
Du har en sån sjuk humor, precis som mig.
Du och jag klickade verkligen första gången vi träffades i forum.
Vi har inte känt varandra länge, men man känner på sig när allt känns bra.
Och allt bara klickar mellan oss.
Har faktiskt saknat dig och Theo riktigt mycket nu när du är i Skåne.
Men nästa vecka är du hemma...
Och då blir det andra bullar ; )
Älskar dig vännen min!
Ha Ha "mördarbacken!



Sen finns det en massa fler som ligger varmt om hjärtat.
Men just dom här 4 känner jag riktigt starkt för.


Var tvungen att skriva detta "patetiska" inlägg.
Men det är så jag känner iaf ; )

Kommentarer
Postat av: veronika

gumman! älskar dig så mycket ska du veta! du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta =D

Klart att vi alltid kommer att vara vänner, vi kommer sitta och fika i graven =D

2009-06-05 @ 10:09:39
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/
Postat av: Theodorsmamma

Sååå jävla söööt:D

2009-06-05 @ 13:07:18
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0