Nacka Forum runda idag

Som jag sa titigare så mötte jag och Novalie upp Jonna och Adrian.
Promenerade till nacka forum och gick runt lite.
Jag handlade en body och en liten mössa till Veronika lilla flcik bebis i magen.
Sen köpte jag ett rosa dusch drapperi och 2 vit rosa randiga handdukar till min toalett.
Hittade även en present till Novalies farmor som fyller år på fredag.
Men tänker inte skriva vad det är för något,
för hon kanske läser ; )

Sen lät vi dom små barnen leka lite i forum.
Dom har nå liknande madrasser för barn mitt i forum som dom kan leka på.
Så det fick dom göra en stund.
Det tyckte dom var kul!

Sen mötte vi upp Veronika och Therese och åt lunch på Cafe Cream.
Restaurangen heter nått annat nu men kommer bara ihåg det gamla namnet.

Efter det bar det av hemmåt.
Har legat och sovit med Novalie fram tills nu!
Skönt...

Nu kommer lite bilder!


Här leker dom så sött tillsammans =)



Sen hittade jag en söt bild på Mathilda som togs för någon dag sedan!
Och självklart ska den upp i bloggen också =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0