Lugnet har börjat komma nu...

Nu har jag hållt på och röjja här hemma för fullt.
Jag har dessutom tagit orken att rensa Novalies garderob.
Så nu är det stilrent och fint i hennes garderob =)
Och en massa kläder åker ner till källaren!

Idag har iaf jag, Patrik och Novalie promenerat en massa.
Åkte in till slussen och promenerade runt där vid vattnet.
Sen så lovade jag Patrik att nästa gång han är ledig så skulle
han också få äta Ben & Jerrys glassen i gamla stan.
Så det vart en runda förbi där också, tur att man promenerade
en massa idag så man fick unna sig något onyttigt ; )

Sitter iaf här nu med slingor i håret.

Patrik har hjälpt mig så vi får se hur detta kommer att sluta haha...

I värsta fall så får Veronika ställa upp och fixa det så det blir bra igen hehe...

Men jag håller tummarna att jag och Patrik lyckas med mitt hår!

Ne nu blir det lite bloggläsning =)


Kommentarer
Postat av: mia - mamma till charlie

hej! :)



ja, han är inte så gammal, blir 2 månader nästa vecka. jodå, allt gick bara bra :)



hittade din blogg via familjeliv, på något forum om jag inte minns helt fel? :)



kram

2009-06-21 @ 22:39:19
URL: http://storstadsidyll.nu
Postat av: mia - mamma till charlie

inte? haha :p



då var det nog via någons blogg :)



kram

2009-06-21 @ 23:24:42
URL: http://storstadsidyll.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0